2013. január 16., szerda

Egyik kedvenc tortám

Kezdeném egyik kedvenc tortámmal, melyet apukám 50. születésnapjára készítettem.


Az alsó piskótalap meggyes-tejszínes tölteléket kapott, a felső kisebbet pedig csokoládés krémmel töltöttem. A tortát cukormázzal vontam be, melyet én készítettem pillecukorból, majd ételfestékkel színeztem különböző színűre. Apukám autószerelő, ezért készült neki szerszámos torta. (A szerszámokat húgom készítette, hogy ő is besegítsen a szülinapi tortába :P ) A fekete kosznyomokhoz fekete por alapú ételfestékkel kentem be a bevizesített tenyeremet, aztán a tortára nyomtam.
Nagy sikert aratott a torta, a meglepetés bulin! :)
Véleményeket várom!

3 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon jó ez a tortád! :) én is szoktam néha csinálgatni de még elég kezdő vagyok.. :) meg tudnád mondani, hogy hol tudok szürke ételfestéket venni(és milyen árban)? :) (vagy hogy tudom kikeverni.. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, köszönöm szépen! én a www.soregi.com-ról rendeltem a fekete ételfestéket(770ft-ért), és azzal készítettem a szürke színt. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletesek azok a kéznyomok, egyedi tortával lepted meg apukádat :)

    VálaszTörlés