2013. január 16., szerda

Hello! :)

Sziasztok!
Tina vagyok, vagyis Kovács Krisztina, de nem szeretem, ha Krisztinának hívnak, szóval csak simán Tina. :D  Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy megoszthassam az elkészült tortáimról a képeket, és megtudjam, hogy mások mit gondolnak róla! Szóval várom majd a véleményeket! :)
Régen nem gondoltam volna, hogy tortákat fogok készíteni, persze csak hobbi szinten... :) Kiskoromtól fogva szeretek süteményeket csinálni. Körülbelül egy éve csináltam meg az első tortákat..; persze a családban születésnapokra, névnapokra rendszeresen készültek a torták. Aztán ismerősök megkértek, hogy készítsek nekik is valami finomságot, ennek nagyon örültem, és szívesen megcsináltam. Mostanában rendszeresen készülnek az újabb és újabb torták. Persze még rengeteget kell tanulnom, de gyakorlat teszi a mestert;) Nem vagyok cukrász, csak egy lány, aki szeret tortákat készíteni, és várja az új kihívásokat :)
Hamarosan jövök az első tortás bejegyzéssel! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése